Citylogistik-kbh er grøn varelevering, hvor du kan have tillid til at dine behov er i fokus!

Vareleveringen tager udgangspunkt i dig og din butik. Hvornår passer det dig bedst, at vi kommer? Kan vi tage andre varer med retur? Vi flytter fokus fra transportørens behov og former i stedet servicen efter dine behov, så den gør livet lettere for dig og din butik! Det gør vi blandt andet ved at:

  • Vi holder dig orienteret om, hvornår dine varer ankommer til lageret
  • Vi har mere fleksible vareleveringer og afhentninger, vi kommer når det passer dig, og kun med de varer du ønsker
  • Vi advisere dig altid 10-15 minutter før vores ankomst, så du kan fortælle os, hvis du har specielle ønsker omkring din levering på den pågældende dag
  • Vores vareleveringer bliver udført af stedkendte chauffører med kendskab til dig og din butik
  • Vi giver dig mulighed for at få udført værdiskabende aktiviteter til din nuværende forretning: Du kan spare tid, kapacitet og ressourcer
  • Vi samarbejder for et bedre miljø og et mere attraktivt forretningsliv i indre by!

Andre services

Citylogistik-kbh er ikke kun grøn varelevering. Du kan bl.a. også vælge følgende tillægsydelser:

  • Kontrol af dine nye varer inden de kommer til din butik
  • Lagerhotel (måske er det billigere for dig at have dit lager hos os?)
  • Ordreafhentning hvis du har e-handel
  • Bortskaffelse af returpalle og tom emballage
  • Medtage returgods (post, pakker og meget mere)
  • Foretage leveringer/afhentninger imellem butikker

Hvordan kommer du i gang

Det er meget enkelt! Det eneste du skal gøre er at give dine leverandører besked om, at du nu har leveringsadresse på vores Citygodsterminal i Avedøre Holme. Derefter sørger vi for, at du får dine varer på den måde du måtte ønske det og som passer bedst til dig og din butik.

På et møde med dig får vi afdækket dine behov mht. fragtmængder, leveringstidspunkter samt yderligere services. Baseret på dine behov vil du modtage et skræddersyet og konkurrencedygtigt tilbud.

Når du har godkendt tilbuddet er der kun tilbage for dig at give dine nuværende leverandører besked om, at du nu har leveringsadresse på vores Citygodsterminal i Advedøre Holme . Derefter sørger vi for, at du får dine varer på den måde som aftalt i kontrakten.

Hvad siger vores kunder

thor”Førhen skulle vi altid stå standby, fordi vi ikke vidste, hvornår vognmanden kom med varer til os. Nu ved vi, at Citylogistik-kbh kommer hver dag klokken 11, og vi kender omfanget af leveringer, så resten af dagen kan planlægges”.

Thor Bertel, Ejer, Games, København

“Citylogistik-kbh kender vores forretning og ved hvornår og hvordan, vi ønsker at modtage og sende vores varer det gør varehåndtering til en fornøjelse”

Lise Hjort, ejer, Apair, København